• Sprzęt Cannondale Synapse

Mgliste okolice Verwood

Piątek, 30 grudnia 2016 · dodano: 30.12.2016 | Komentarze 0

Dziś już nie było tak przyjemnie jak  wczoraj chociaż się na to zapowiadało. Słońce zniknęło za gęstą, oblepiającą mgłą jakieś 15 minut po moim wyjeździe z domu. Nie jechało mi się zbyt fajnie ze względu na tą mgłę właśnie ale przynajmniej był to kolejny bezwietrzny dzień.

Dziś niezbyt wymagająca, dość płaska trasa. Najpierw do Hurn obok lotniska Bournemouth, następnie drogą do Ferndown, którą jeszcze nie jechałem. Dość ruchliwa i bez pobocza ale uczęszczana przez rowerzystów - mijałem kilkanaście osób. Z Ferndown do Three Legged Cross już na drodze spokojniej. Jako że zaplanowałem dziś kilka kilometrów więcej niż miałem zrobione do tej pory, pomimo bliskiej odległości od domu, zdecydowałem się jeszcze ponownie zajechać do Ferndown, tym razem przez Broom Hill, Colehill i Wimborne Minster. Powrót tą samą drogą i na koniec mała runda po Verwood. Tym sposobem na jutrzejsze zakończenie roku pozostało mi 39 km.