• Sprzęt Cannondale Synapse

Salisbury - klapa

Czwartek, 29 grudnia 2016 · dodano: 29.12.2016 | Komentarze 0

Rzadko, naprawdę rzadko się zdarza aby na niebie od rana do wieczora nie było ani jednej chmurki. Taki był właśnie dzisiejszy dzień, chłodny wprawdzie ale naprawdę sympatyczny.
Miałem plan, aby pojechać do Salisbury, w którym ostatnim razem byłem przelotem i w dodatku spieszyło mi się przed deszczem więc niewiele zobaczyłem. Dziś nie dane mi było dojechać, gdyż dosłownie kilka kilometrów przed miastem złapałem gumę. Po zmianie dętki, nie ryzykowałem dalszej jazdy  i zbłądzenie gdzieś w labiryncie uliczek Salisbury tylko pokierowałem się w stronę domu, trzymając się głównej drogi tak aby w razie czego liczyć na pomoc żony i szybkie odnalezienie mnie. Nie lubię tego dyskomfortu psychicznego, gdy wiem że nie mam ratunku i zbyt wielu opcji przy ewentualnej kolejnej gumie. Zaraz po powrocie do domu zamówiłem więc zestaw naprawczy i dętki.
Rok powoli dobiega końca ale wykonanie małego planu pokonania 6000 km staje się niemal pewne.Zostało raptem 97 km.

Tam, gdzie słońce nie dochodzi przymrozek trzymał cały dzień:

A drogi pomimo słońca, prawie wszędzie mokre:

Popołudniem miejscami pojawiła się mgła:

A miejscami przejrzystość pozostała wręcz idealna: