• Sprzęt Cannondale Synapse

Okolice Verwood

Sobota, 31 grudnia 2016 · dodano: 31.12.2016 | Komentarze 0

Ostatnie 38 km, których brakowało mi do pełnych 6000 km pokonane. Dziś już trochę z lenistwa wybrałem najłatwiejszą i najbardziej płaską opcję, jaką mogłem spośród okolicznych dróg oraz pokonałem ją bez większego pospiechu.

Wprawdzie rok kalendarzowy właśnie się kończy, to ja pełny rok zamknę w połowie kwietnia, gdyż dopiero wtedy Cannondale wszedł w moje posiadanie. Mimo to można zrobić roczne podsumowanie tego co się działo.

Ilość wycieczek: 95
Czas na rowerze: 246 h 14 min
Suma w pionie: 40 924 m

Rower:
W tym roku jedynym rowerem, którym się poruszałem był Cannondale Synapse, więc ma przejechane 6000 km. Co mogę napisać o rowerze: ogólnie nie jest zły, bardzo wygodna pozycja, ładnie wykonana rama z prowadzeniem linek wewnątrz ramy. Jednak uważam, że stosunek ceny do wyposażenia nie powala. Z perspektywy czasu wiem, że mogłem kupić albo coś tańszego na podobnych komponentach albo rower z lepszym wyposażeniem za podobne pieniądze, zwłaszcza że nie wszystko działa jak należy.Pierwsze co, to zmieniłem niewygodne siodełko na swoje używane Ritchey WCS. 3 razy pękała mi szprycha w tylnym kole. Pierwszy raz po ok 600 km, jeszcze przed pierwszym serwisem gwarancyjnym - serwis naprawił to nieodpłatnie. Drugi raz już serwisowanie płatne, za wymianę szprychy dałem 20 funtów i uważam, że za taką pierdołę to trochę dużo. Niestety trzecia szprycha pękła jakiś tydzień po drugiej. Tym razem zakupiłem szprychy oraz narzędzia i założyłem szprychę sam - skutecznie. Na prostym kole jeżdżę do dziś.
Zaliczyłem też 2 przebite dętki. Doszła także wymiana tylnej opony na Vittorię Rubino Pro.