• Sprzęt Cannondale Synapse

New Forest

Sobota, 18 czerwca 2016 · dodano: 18.06.2016 | Komentarze 0

Marzy mi się jakaś dłuższa trasa,  póki co zaprzestaję na dystansach poniżej 100 km. Na razie mi to wystarcza zwłaszcza że stosunkowo niedawno powróciłem do jeżdżenia. Na dłuższą trasę przyjdzie jeszcze czas a robienie kilometrów na siłę niekoniecznie jest dla mnie celem. Gdyby chodziło o kilometry to wybierałbym jak najbardziej płaskie odcinki, gdzie mógłbym utrzymać wysoką prędkość a tak nie jest. Upodobałem sobie podjazdy, im dłuższy i trudniejszy tym lepiej. Na szczycie zawsze czekają na mnie ciekawe widoki i przyznaję, że jeszcze nie udało mi się zrobić takiego zdjęcia, które by mogło oddać ich ciekawość.

Dziś wyruszyłem na New Forest. Trasą w większości znaną ale w nieznanym jeszcze wariancie. Pierwsze kilometry z Verwood do Ringwood z lekkimi wzniesieniami. Za Ringwood pojechałem w stronę Burley zaliczając intensywny podjazd Crow Hill. Po minięciu Burley jest raczej płasko, kilka podjazdów i zjazdów, o których nie warto wspominać. Taki rodzaj trasy miałem do samego Lymington, gdzie zajechałem specjalnie aby zobaczyć przystań promową, skąd można dostać się na Isle Of White, prom akurat stał na przystani niestety nie miałem możliwości podjechać bliżej, nie było ciekawego punktu widokowego. Zawróciłem więc i ruszyłem w drogę powrotną przez Brockenhurst i fajny podjazd Rhinefield. Trasę wydłużyłem sobie jadąc do Fordingbridge zamiast kierując się na Linwood. Po drodze mijałem masę rowerzystów, typowy weekend w New Forest.