• Sprzęt LeMond Etape

Markusy - Krzewsk - Elbląg - Nowakowo - Bielnik II - Helenowo - Elbląg - Krzewsk - Markusy

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 25.05.2013 | Komentarze 0

Trasa: Markusy - Krzewsk - Żurawiec - Raczki - Elbląg - Nowakowo - Bielnik II - Adamowo - Helenowo - Elbląg - Raczki - Żurawiec - Krzewsk - Markusy

Pogoda: dość chłodno, pochmurnie, sucho, umiarkowany północno-wschodni wiatr.

Dzień miał wyglądać następująco: zrobię sobie dość spokojną pętlę w równym tempie, bez szarpania i spokojnie wrócę do domu do swoich obowiązków. Plan planem a rzeczywistość była zgoła inna. Przy wjeździe do Elbląga natrafiłem niespodziewanie na kamień, który nie odskoczył spod przedniego koła gdy na niego nieopatrznie najechałem tylko został w miejscu. W ten sposób trafiłem na niego tylnym kołem robiąc klasycznego snake'a na dętce no i niestety czekało mnie parę kilometrów z buta do sklepu rowerowego. Po naprawie miałem wracać bezpośrednio do chaty ale moja złość i niedosyt sprawiły, że kontynuowałem jazdę wg. planu z tą różnicą, że kolejne kilometry robiłem szybciej niż to było w planie.