• Sprzęt LeMond Etape

[4000 km] Markusy - Zblewo - Kościerzyna - Tczew - Markusy

Czwartek, 30 maja 2013 · dodano: 30.05.2013 | Komentarze 1

Trasa: Markusy - Zwierzno - Jegłownik - Stare Pole - Malbork - Starogard Gdański - Zblewo - Stara Kiszewa - Kościerzyna - Nowa Karczma - Skarszewy - Godziszewo - Tczew - Bałdowo - Malbork - Stare Pole - Fiszewo - Gronowo Elbląskie - Zwierzno - Markusy

Pogoda: ciepło, momentami wręcz gorąco, pełne słońce, wiatr wschodni momentami silny

Dziś miał być dzień na góralu ale okazało się, że nowe koła przystosowane są tylko do wentyli presta i nie miałem odpowiedniej dętki więc dziś znowu czekały mnie kilometry na szosie. Przynajmniej dylemat sam się rozwiązał bo zastanawiałem się co dziś pokręcić, za to pojawił się teraz dylemat jaki wybrać wariant trasy odpowiedni na szosówkę. Wybrałem kierunek na Starogard Gdański i dalej do Kościerzyny. Do Starogardu wiało elegancko w plecy więc dojechałem tam ze średnią 31 km/h. Pomagała też jakość nawierzchni. Im bliżej Kościerzyny tym gorsza droga i więcej podjazdów a z kolei jadąc w stronę Nowej Karczmy doszedł jeszcze przeciwny wiatr więc za Kościerzyną z każdym kilometrem jechało mi się coraz gorzej.