• Sprzęt Trek 4300

Markusy - Jelonki - Śliwice - Kąty - Buczyniec - Lepno - Rychliki - Wysoka - Stare Dolno - Zwierzno - Markusy

Piątek, 29 marca 2013 · dodano: 30.03.2013 | Komentarze 1

W ostatniej chwili zgadaliśmy się z Mikołajem na wspólną przejażdżkę, tzw. kręconko po okolicy:) Miejsce spotkania Jelonki, dokąd dojechałem spokojnym tempem.
Pogoda była bardzo wczesnowiosenna ale na szczęście asfalt suchy i warunki na jazdę dobre.
Po spotkaniu w Jelonkach ruszyliśmy na Śliwice i Kąty. Generalnie założenie było takie, żeby zrobić rundę w umiarkowanym tempie ale plan dość szybko zamienił się w ostrzejszą jazdę wraz z pojawieniem się pierwszych podjazdów.
Zaraz za Kątami zaczął sypać drobny śnieg, który w tym momencie nie przeszkadzał. Tempo mieliśmy na tyle wysokie, że było mi bardzo ciepło.
Wraz z kolejnymi kilometrami śnieg sypał coraz mocniej co utrudniało już jazdę i stało się szczególnie upierdliwe gdy drogi pokryły się wodą.
W takich warunkach trzeba było pokonywać kolejne kilometry, które pokonywaliśmy w zmiennym, raczej mocnym tempie.
W Starym Dolnie pożegnałem Mikołaja i starałem się jak najszybciej dojechać do domu, bo woda spod kół konkretnie już zlała mi tyłek.