• Sprzęt Trek 4300

100 km z Mikołajem

Środa, 27 lutego 2013 · dodano: 27.02.2013 | Komentarze 1

"Ale zima z Mikołajem jest pachnącym ciepłym majem..."

...pogoda sprzyjała dłuższej trasie więc z owym Mikołajem umówiliśmy się i ruszyliśmy na pierwszą wspólną jazdę w tym roku. Najpierw musiałem dotrzeć do Dzierzgonia na miejsce spotkanie i zrobiłem do w tempie dość spokojnym ale z całkiem niezłą prędkością i od tamtej pory tempo było już raczej wysokie.
Pojechaliśmy przez Prakwice i Lubochowo do Przezmarku a następnie do Zalewa. Tempo nie malało i było jak na mnie dość wysokie.

Z Zalewa powrót przez Bądki, Jornałtowo, Kreki i Dziśnity do Rychlik. Po tych kilkudziesięciu kilometrach zaczynałem już trochę niedomagać, zwłaszcza że zaczął doskwierać głód. Do Rychlik jakoś się doczłapałem za Mikołajem gdzie zrobiliśmy awaryjny przystanek na jedzenie. Jedzenie i chwila odpoczynku znacznie pomogła za to przystanek i spadająca temperatura zaczęła mnie wychładzać. Pożegnałem Mikolaja, który wracał do Dzierzgonia i do domu wróciłem przez Wysoką, Stankowo, Nowe Dolno i Krzewsk.

Bardzo fajna jazda, trzeba jedynie zacząć jeździć dłuższe trasy:)