• Sprzęt Trek 4300

Markusy - Tropu Sz. - Malbork - Gnojewo - Lisewo Malb. - Lichnowy - Nowy Staw - Malbork - Stare Pole - Markusy

Piątek, 5 października 2012 · dodano: 05.10.2012 | Komentarze 3

Pierwsza od dłuższego czasu "setka". Tym razem w niezbyt sprzyjających warunkach ale jeszcze nie ma co narzekać.
Do Tropów Sztumskich praktycznie ciągle pod wiatr. Do Malborka odpoczynek po czym znowu pod wiatr, który jakimś dziwnym trafem był ciągle niesprzyjający, w którą stronę bym nie jechał. Przynajmniej tak mi się wydawało:-)

W drodze powrotnej od Gronowa Elbląskiego zaczął siąpić deszcz. Na szczęście do domu było już niedaleko.

Kategoria >100 km

blasiaczek | 14:41 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Miki, tempo bylo takie sobie ze wzgledu na czesty w morde wiatr no i zalozenie zrobienia "setki" bez wywalonego jezora:-) Pulsak nie dziala jak nalezy wiec spalanie wziete z adekwatnego dystansu.
obserwator | 14:36 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj zważywszy na niskie spalanie kalorii wydaje mi sie że musiałeś trzymać się okolicznych ciągników. Normalnie masz większe spalanie :)
obserwator | 13:38 niedziela, 7 października 2012 | linkuj średnia niepokojąca mała :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kojni