• Sprzęt Trek 4300

[9000 km[ Szybki wypad do Olsztyna

Piątek, 7 września 2012 · dodano: 07.09.2012 | Komentarze 0

Trasa: Markusy - Marwica - Jelonki - Śliwice - Kąty - Buczyniec - Marzewo - Sambród - Morąg - Łukta - Warkały - Jonkowo - Gutkowo - Olsztyn.

Wcale nie było tak łatwo jak miało być. Myślałem, że z wiatrem będzie jechało się szybciej ale droga do Olsztyna jest z licznymi drobnymi podjazdami, częściowo w lasach więc jazda z wiatrem nie jest sprawą tak oczywistą. Do tego doszedł fakt nieprzespanej nocy i tylko 2 godzin snu z rana więc nie czułem się zbytnio wypoczęty.
Z początku bardzo pochmurnie, z czasem było coraz lepiej, od Łukty słońce wyszło na dobre więc jechało mi się zdecydowanie milej.

W Warkałach odbiłem jeszcze na Jonkowo a potem znowu do głównej drogi na Olsztyn.

Po Olsztynie się nie najeździłem, bo czasu do pociągu miałem już dość mało aczkolwiek Olsztyn jest mi doskonale znany więc nie czułem potrzeby kręcenia się po mieście.

Na koniec dnia jeszcze powrót po ciemku z Elbląga do Markus.

Trasa całkiem sympatyczna a cały dzień minął przyjemniej niż się zapowiadał.