• Sprzęt Trek 4300

Dookoła Jezioraka z Mikołajem

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 02.05.2012 | Komentarze 0

Wraz z Mikołajem postanowiliśmy wybrać się na Pojezierze Iławskie ale ostatecznie przejechaliśmy po prostu Jeziorak dookoła.
Najpierw dojazd do Dzierzgonia, gdzie spotkałem się z Mikołajem i dalej jechaliśmy już razem.
Z Dzierzgonia Mikołaj poprowadził na Morany i dalej lasami na Czarcią Górę, której wcześniej nie znałem. Bardzo fajna leśna droga z niezłymi zjazdami i podjazdami.
Z lasów wyjechaliśmy na Tulice i dalej mniej lub więcej asfaltem przez Balewo, Cieszymowo, Pachutki, Białe Błoto i dalej lasami do Jerzwałdu. Jechało się naprawdę super (pomijając piaszczyste odcinki, gdzie moje opony w ogóle sobie nie radziły).
Z Jerzwałdu jechaliśmy asfaltem do Siemian, gdzie zrobiliśmy sobie krótki postój na uzupełnienie płynów. W drodze do Iławy doszedł nas miejscowy rowerzysta, z którym trochę sobie pogadaliśmy i dokręciliśmy do miasta.
Nasza droga z Iławy wiodła wzdłuż Jezioraka przez Szałkowo, Jażdżówki, Makowo , Sąpy i Urowo. Sporo lasami, które osłaniały nas przed przeciwnym wiatrem, który na szczęście słabł z każdą godziną.
Powrót do domu w miarę możliwości najkrótszą trasą, która tym razem wiodła przez Boreczno do Zalewa i dalej Przezmark, Milikowo, Pronie (gdzie pożegnałem się z Mikołajem wracającym do Dzerzgonia), Myślice, Rychliki, Wysoką, Stankowo do Markus.
Fajny wypad, w pięknej pogodzie i miłej atmosferze:)