• Sprzęt LeMond Etape

Markusy - Dzierzgoń - Żuławka - Tropy Sztumskie - Malbork - Stare Pole - Jegłownik - Markusy

Piątek, 30 marca 2012 · dodano: 30.03.2012 | Komentarze 0

W końcu udało się ponownie wykręcić "setkę" i to w całkiem niezłym tempie zważywszy na nieciekawy wiatr.

Najpierw z Markus przez Zwierzno, Kępniewo do Starego Dolna z wiatrem sprzyjającym, gdzie bez wysiłku dało radę utrzymać prędkość ok 30 km/h.
Od Starego Dolna do Dzierzgonia kilka podjazdów + boczny wiatr ale prędkość to nadal ok 27 km/h.

Dalej do Malborka postanowiłem nie jechać główną przez Ankamaty ze względu na nieciekawy asfalt. Wybrałem opcję przez Bruk do Żuławki Sztumskiej i dalej do Tropów Sztumskich przez Kościelec i Bukowo, gdzie asfalt jest zdecydowanie lepszy. Na tym odciku wiatr głównie boczny i nie sprzyjający ale udało mi się utrzymać dobrą prędkość na poziomie 26-27 km/h.

Jazda do Malborka też przy przeciwnym wietrze za to odcinek Malbork - Stare Pole już z wiatrem i z odpowiednio wysoką prędkością:)
Tuż po zjeździe z wiaduktu w Malborku przestraszyłem się, że stojący policjanci mogą przyczepić się do jazdy ulicą, gdy obok znajduje się znikomej jakości ścieżka rowerowa. Ale nawet nie patrzyłem w ich stronę skupiony na jeździe z prędkością ok 50 km/h.

Dalej ze Starego Pola pokierowałem się na Fiszewo odbijając na chwilę od głównej, po czym wróciłem na nią i dojechałem do Jegłownika.

Odcinek Jegłownik - Gronowo Elbląskie - Zwierzno - Markusy także z wiatrem i tym samym z dobrą prędkością.