• Sprzęt Trek 4300

Gminy Powiatu Malborskiego

Poniedziałek, 27 lutego 2012 · dodano: 28.02.2012 | Komentarze 0

Trudno mówić na razie o zaliczaniu gmin, skoro w każdej już bywałem kilka/kilkanaście razy. Chodzi głównie o usystematyzowanie.

Sama wycieczka trochę spontaniczna, co objawiło się zabraniem wyładowanego aparatu i wyładowanego telefonu więc nawet nie było jak zrobić zdjęć.

Najpierw trasa do Malborka. Do Gronowa pod wiatr, na szczęście lekki. Dalej już szło gładko. W Malborku skierowałem się na Nowy Staw. Znowu odrobinę pod wiatr, który z biegiem czasu słabł i zupełnie nie przeszkadzał.
Z Nowego Stawu pojechałem do Lichnowych, po czym musiałem cofnąć się parę kilometrów, aby skierować się na Szymankowo.
Za Szymankowem wjazd na bardzo nielubianą przeze mnie drogę nr 22 i po paru kilometrach skręt w prawo na Miłoradz.
Z Miłoradza powrót na drogę nr 22 i powrót w stronę Malborka. W Malborku zaczęło już się robić ciemno i dalsza jazda do Starego Pola nie należała do najprzyjemniejszych.
Do Markus już spokojniej bocznymi drogami.

Wycieczka taka sobie, nic szczególnego. Ważne, że udało się przekroczyć 100 km.
Ciekawostką dla mnie był fakt, że całą trasę zrobiłem o suchym pysku mając w bidonie jedynie ok 0,4l węglowodanów:)