• Temperatura -3.0°C
  • Sprzęt Trek 4300

Markusy - Żurawiec - Stare Dolno -Żuławka - Stare Pole - Gronowo - Markusy

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 17.02.2012 | Komentarze 0

Znowu wyżowa i mroźna pogoda. Z rana zimno więc myślałem, że dzisiejsze kręcenie ograniczę jedynie do wizyty w bibliotece i w piekarni po pączki.
Okazało się, że nie jest tak zimno jak to z początku wyglądało więc postanowiłem wykręcić jakąś małą pętlę.
Najpierw do Żurawca a potem przez Wiśniewo do Nowego Dolna i powrót przez Stare Dolno do Zwierzna.
Zaraz za Kępniewem taki oto widok:

Inżynieria Ekstremalna po polsku 1. © blasiaczek

Droga wyremontowana 2-3 lata temu.

W Zwierznie już miałem skręcać na Markusy ale stwierdziłem, że przejadę się jeszcze do Starego Pola przez Żuławkę Sztumską. Będąc w Złotowie pojechałem przy okazji poszukać swastyki przed domem o numerze 53 jak dobrze zapamiętałem. Niestety jak na złość to właśnie przy tym domu leżała warstwa Śniegu zakrywająca kostkę brukową (w innych miejscach prawie śniegu nie było).

Między Wisniewem a Krzewskiem © blasiaczek

Między Stalewem a Żuławką Sztumską © blasiaczek

Cała pętla to:
Markusy - Jezioro - Żurawiec - Krzewsk - Wisniewo - Nowe Dolno - Stare Dolno - Brudzędy - Kępniewo - Zwierzno - Stalewo - Żuławka Sztumska - Złotowo - Stare Pole - Fiszewo - Gronowo Elbląskie - Markusy