• Sprzęt Author a4404

MARATON ŚLADEM MRDP: ELBLĄG-SIEMIATYCZE

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 1

Tak jak w tytule - stanąłem na starcie maratonu śladem MRDP. Niestety czas i sobotnia praca pozwoliły jedynie na pokonanie części trasy i powrót do Elbląga co dało mi 161,26 km w czasie 6:31:00.

Na starcie stanęło (aż) siedmiu śmiałków, z czego jak się dowiedziałem do samych Siemiatycz miało zamiar dojechać tylko dwóch: MARECKY i Robert1973.
Start oczywiście dość ostry z placu Jagiellończyka, od razu skierowaliśmy się przez miasto w stronę Pogrodzia i dalej Frombork, Braniewo, Lelkowo i właśnie w Lelkowie nastał czas pożegnać się z ekipą i dalej już samotnie zacząłem kierować się w stronę Elbląga trasą Pieniężno - Orneta - Pasłęk - Bogaczewo - Elbląg.

Pierwsza część trasy szła doskonale, 77 km pokonaliśmy w 3 godziny. Dalsza już samotna trasa niestety słabiej. Brak snu dał się we znaki i między 4:00 a 6:00 jechało mi się fatalnie, prawie zasypiałem na siodełku. Do tego pierońskie zimno przed wschodem słońca i mgła, która na ubraniu nie zostawiała suchej nitki nie dawały komfortu jazdy.

Do Elbląga doczłapałem się asfaltami jeszcze nie skończonej "siódemki" - pasami wyłączonymi z ruchu i kres mojej podróży przypadł na 7:00 rano.

src='

Popołudniu dokręciłem jeszcze parę kilometrów wracając z pracy i będąc u znajomych dając całkiem równy wynik:))