• Sprzęt Trek ZX 6500 "emergency"

Moors Valley Country Park

Niedziela, 26 lutego 2017 · dodano: 27.02.2017 | Komentarze 0

W związku z reklamacją Synapse'a nie chciałem sobie pozwolić na dłuższy przestój w rowerowaniu. Dlatego postanowiłem poszukać sobie roweru awaryjnego, zapasowego, w każdym razie czegoś, na czym mógłbym jeździć podczas braku szosówki. Trafiła mi się okazja na zakup Treka "z epoki". Ciekawy model z roku 1997. Budowany ręcznie w USA na rurach Easton. Spawów w ogóle nie widać. Naprawdę coś, czego teraz w aluminiakach się nie spotyka.
Podczas pierwszej jazdy wyszło na jaw, że jest niesamowicie sztywny i daje sporo radości. Wymiana na początek kilku części sprawi, że będzie naprawdę dobrą maszyną. Mam wielką sympatię i sentyment do Treka dlatego zakup tym bardziej mnie cieszy.
I tym oto sposobem powróciłem do swoich korzeni i do roweru górskiego, który ostatnimi laty był mocno zaniedbywany na rzecz jazdy szosowej.

Trek na osprzęcie Alivio 3x7, hamulce cantilever, Rock Shox Indy C i siodełko ważące 1118 g.

Na samym siodle oszczędność wagi w okolicach 800 g!

Moors Valley Country Park:

<iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/880713019/embed/bd653dd5ab0bd78ea287fae2f0fd733bcdfaca82'></iframe>