• Kalorie 1906kcal
  • Sprzęt Cannondale Synapse

Blandford Forum i okolice

Niedziela, 8 stycznia 2017 · dodano: 09.01.2017 | Komentarze 0

Plan wczesnego wyjścia na rower odszedł w niepamięć, gdy po przebudzeniu na zegarku zobaczyłem godzinę 8:44. No cóż, bywa...
Zająłem się zatem innymi rzeczami a na rower wyszedłem tuż przed południem. Pogoda ogólnie rzecz biorąc zgniła, asfalty mokre a powietrze jeszcze mniej przejrzyste niż w Warszawie, jak tylko mogę sobie zobrazować słowa aktualnych doniesień z Polandii. Nawisem mówiąc, szczerze współczuję mrozów i pozdrawiam tych co jednak na rower się decydują. Cieszę się, że nie muszę znosić tych mrozów styczniowych i jeżdżę w temperaturach grubo przekraczających 0 stopni.
  Dziś miałem małą zagadkę, gdzie tu jechać. Początkowy plan odwiedzenia Fontmell & Melbury Downs zmieniłem w ostatniej chwili będąc już na rowerze, po czym wróciłem do niego po kilku minutach ale z małą modyfikacją. Pojechałem zatem najpierw w stronę Tollard Royal ale już na miejscu zmieniłem początkową destynację z Shaftesbury na Bullbarrow Hill przejeżdżając przez Ashmore do Fontmell Magna. Następnie w stronę Blandford ale zmieniłem kierunek na Child Okeford i Okeford Fitzpaine i już w stronę Bullbarrow. Niestety za Okeford Fitzpaine pomyliłem skrzyżowanie i ostatecznie na Bullhill nie wjechałem. Zaliczyłem natomiast nie gorszy podjazd do Turnworth. Powrót do domu wydłużyłem zaliczając Wimborne Minster i Ferndown. Pierwsza setka tego roku zaliczona.

Wąską ścieżką do Ashmore:

Widoki z Turnworth:

Pod koniec dnia zaczęło się wypogadzać: