• Sprzęt Cannondale Synapse

New Forest

Niedziela, 24 kwietnia 2016 · dodano: 24.04.2016 | Komentarze 0

Tak mi się spodobała wczorajsza trasa, że dziś postanowiłem ja powtórzyć. Niekoniecznie całą ale odcinek od Brockenhurst, przez Linwood do Ringwood koniecznie. Jak postanowiłem tak zrobiłem.

Pierwsze kilometry do Ringwood, następnie nową drogą na Hurn i dalej do poznanej już drogi na Sopley i dalej Bransgore. Jako że dziś postanowiłem pojechać nad morze więc za Bransgore pokierowałem się do New Milton a następnie do Milford On Sea. Wiatr sprzyjał, trasa wprawdzie trochę pofałdowana ale za to sporo z wiatrem więc kilometry mijały momentalnie. Chwila odpoczynku w Milford i powrót do domu (niestety sporo pod momentami silny wiatr) przez Lymington, Sway, Brockenhurst i Linwood.

Kawał dobrej newforestowej trasy, po drodze sporo mijanych rowerzystów i koni wszelkiej maści. Najładniejsza z dotychczasowych.

Nad morzem:

Dzikie konie w New Forest. Po drodze spotykane na prawdę często, niestety częste ofiary samochodów, dlatego na szyje mają założone odblaskowe opaski:

Kościół w Brockenhurst:

Trasa: Verwood - St. Ives - Hurn - Sopley - Bransgore - Thorney Hill - Holmsley - New Milton - Milford On Sea - Everton - Pennington - Lymington - Sway - Brockenhurst - Linwood - Ringwood - Verwood