• Sprzęt LeMond Etape

Stegna 2014

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 0

Trasa: Markusy - Krzewsk - Raczki - Elbląg - Bielnik II - Marzęcino - Tujsk - Stegna - Sztutowo - Kąty Rybackie - Skowronki - Kąty Rybackie - Sztutowo - Stegna - Tujsk - Marzęcino - Bielnik II - Adamowo - Helenowo - Elbląg - Raczki - Krzewsk - Markusy

Pogoda: pochmurno, 5-10 st, bezwietrznie

Kolejna edycja rozpoczynającej sezon rowerowy wycieczki do Stegny. Szybka jak nigdy dotąd w moim wykonaniu. Od razu z Mikołajem i kilkoma innymi osobami ruszyliśmy żwawo na czele, główna grupa szybko została w tyle ale dla nas  tempo grupy było za słabe. Nie obrażając nikogo oczywiście - nie wszyscy jechali szosówkami. Praktycznie od początku średnia prędkość wynosiła około 30 km/h a z czasem znacznie wzrastała co skutkowało szybkim zameldowaniem się w Stegnie.
Żeby nie tracić zbyt wiele czasu na przestoje postanowiliśmy z Mikołajem skoczyć jeszcze w kierunku Krynicy Morskiej ale po dojechaniu do Skowronek zawróciliśmy i równie żwawym tempem ruszyliśmy na Elbląg.