• Sprzęt Trek 4300

Przedharpaganowy Kwidzyn

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 27.08.2013 | Komentarze 3

Trasa: Kwidzyn + okolice - Prabuty - Rodowo - Stążki - Cieszymowo - Monasterzysko - Stare Miasto - Dzierzgoń - Bągard - Święty Gaj - Zwierzno - Markusy

Pogoda: słonecznie, umiarkowane ciepło, silny północno-wschodni wiatr

Celem niedzielnego wyjazdu było generalnie pokręcenie się z mapką po okolicach Kwidzyna i pobieżne zapoznanie się z terenem przed Harpaganem.
Najpierw pojechałem do Malborka na pociąg, na który zdążyłem w ostatniej chwili. Pociągiem zaś dojechałem do Kwidzyna a następnie ruszyłem w teren na mały rekonesans. Jak zacząłem jeździć, jak zacząłem błądzić to nie mogłem znaleźć żadnej drogi odpowiadającej mapie. Mapa topo 1:100 000 a mało co się tam zgadzało. Nie wiem, czy to wina mojej nawigacji czy może starszego wydania mapy ale jeżeli nie ma nowszego to na rajdzie może być ciężko. Terem połączonym z odcinkami asfaltowymi dojechałem do Prabut a stamtąd już pokierowałem się do domu.
Wrażenia przedharpahanowe nieciekawe. Dużo błądzenia, jeszcze więcej piachu, trochę bruku i górek a na dodatek wracając do chaty miałem ciągle pod wiatr. Pomimo niskiej średniej prędkości ujechałem się jak głupek;p

Potencjalny PK © blasiaczek

Krajobraz z celulozą w tle © blasiaczek